Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Deze cookies kun je niet uitzetten. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Deze cookies van derden kun je wel uitzetten. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.
Bijeenkomst inwoners en leden van cliënt- en adviesraden regio Midden-Holland
Graag nodigen wij u uit voor een belangrijke bijeenkomst over de toekomst van zorg en welzijn in onze regio. Deze bijeenkomst wordt georganiseerd door Gedeelde Zorg samen met de vijf gemeenten in Midden-Holland (Gouda, Zuidplas, Waddinxveen, Bodegraven-Reeuwijk en Krimpenerwaard). Uw inbreng is belangrijk. Let op: dit event is alleen toegankelijk voor inwoners, en leden van cliënt- en adviesraden in de regio Midden-Holland.
Alle informatie / uitnodiging
Woensdag 22 mei
15.00-17.30 uur
Inloop: 14.30 uur
Driestar Educatief
Burg. Jamessingel 2, Gouda (kleine congreszaal)
Aanmelden kan uiterlijk 15 mei
Tijdens deze interactieve sessie zullen we vier cruciale thema’s bespreken die van direct belang zijn voor ons allemaal:
- Betrokkenheid van inwoners - Hoe kunnen we inwoners structureel betrekken bij de uitvoer van de plannen voor onze regio?
- Organisatie van de acute zorg - Hoe zorgen we samen voor het toegankelijk houden van de acute zorg?
- Preventief werken - Welke preventieve maatregelen kunnen we nemen om gezondheidsproblemen voor te zijn?
- Samenwerken in de wijk - Hoe kunnen zorg -en welzijnsorganisaties beter samenwerken om de zorg dichtbij huis te verbeteren? Hoe kunnen we inwoners meer stimuleren om naar elkaar om te kijken in de wijk? En hoe kunnen we de organisatie van zorg en welzijn hierop aan laten sluiten?
Wij moedigen u aan om actief deel te nemen en mee te denken over het beleid en de uitvoering daarvan. Meld u alstublieft uiterlijk 15 mei aan via onderstaand inschrijfformulier: